ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας 14 εργασίμων ημερών από την ημερομηνία που την παραλάβετε. Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το άμεσο κόστος αποστολής και επιστροφής των προϊόντων. Στην περίπτωση που ο λόγος της επιστροφής σας αφορά σε λάθος της εταιρείας δεσμευόμαστε να αναλάβουμε το κόστος επιστροφής του προϊόντος.

Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, έχετε υποχρέωση να συμπληρώσετε και να αποστείλετε το ειδικό «έντυπο επιστροφής» . Υποχρεούστε να αποστείλετε το προϊόν στην άρτια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε χωρίς δηλαδή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία του και επιβεβαιώνοντας ότι δεν έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις του προϊόντος. Επιπλέον, οφείλετε να συμπεριλάβετε την απόδειξη λιανικής πώλησης, ταυτόχρονα με την υποβολή δήλωσης υπαναχώρησης. Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν έγκρισης της εταιρείας.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως αφενός με τον τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε την παραγγελία σας και αφετέρου τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 8 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα. Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων τυχόν έξοδα της τραπέζης επιβαρύνουν τον πελάτη. Σε περίπτωση που ο λόγος επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρείας (διαφορετικό προϊόν, άλλο νούμερο, διαφορετική ποσότητα), η Stylati δεσμεύεται να αποστείλει εκ νέου courier στην διεύθυνση που μας έχετε ορίσει για την παραλαβή της παραγγελίας με δικά της έξοδα. Στην περίπτωση που ο καταναλωτής επιθυμεί την επιστροφή της παραγγελίας του χωρίς να υπάρχει υπαιτιότητα της εταιρείας τότε τα έξοδα αποστολής βαραίνουν τον ίδιο τον καταναλωτή. Από τη στιγμή που το προϊόν φύγει από εσάς, η Stylati το παραλαμβάνει εντός 1-2 εργάσιμων ημερών για τις επιστροφές εντός Ελλάδος και μέσω της ΕΛΤΑ Courier ή εντός 3-5 εργάσιμων ημερών για επιστροφές από χώρες του εξωτερικού. Σε περίπτωση που επιλέξετε άλλες μεταφορικές εταιρείες, δεν μπορούμε να παρέχουμε καμία εγγύηση για τους χρόνους παραλαβής των προϊόντων που μας επιστρέφετε. Αφού παραλάβουμε το προϊόν, θα επεξεργαστούμε άμεσα το αίτημά σας και θα σας ενημερώσουμε με e-mail για τον τρόπο διεκπεραίωσή του. Η Stylati θέλοντας να σας προσφέρει την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση σας δίνει το δικαίωμα να υποβάλετε οποιοδήποτε παράπονό σας ηλεκτρονικά συμπληρώνοντας τη σχετική φόρμα επικοινωνίας.

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ

Η εταιρεία δεν δύναται να παρέχει δικαίωμα αντικατάστασης. Σε περίπτωση που ο καταναλωτής θέλει να αλλάξει το εκάστοτε προϊόν υποχρεούται να προβεί στην επιστροφή του στην εταιρεία και στην πραγματοποίηση νέας παραγγελίας. Εάν ο λόγος επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρείας το κόστος επιστροφής βαραίνει την τελευταία. (Δυνατότητες επιστροφής: α) πιστωτικό β) επιστροφή χρημάτων)

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

Απαραίτητη προϋπόθεση είναι το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία και στην ίδια άριστη κατάσταση στην οποία το παραλάβατε μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης και συμπεριλαμβανομένων των ειδικών σημάνσεων του προϊόντος (καρτελάκια).

Το είδος που επιστρέφετε θα πρέπει να συνοδεύεται και από το συμπληρωμένο «έντυπο επιστροφής» που θα βρείτε εδώ εντός της αποκλειστικής προθεσμίας των δεκατεσάρων (14) ημερών.

Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται στην αποθήκη Stylati υπόκεινται σε σχολαστικό έλεγχο ποιότητας.

Για δική σας ευκολία, συνιστάται να ελέγχετε προσεκτικά την κατάσταση του προϊόντος που θα μας επιστρέψετε, καθώς και να ελέγχετε εάν η αρχική συσκευασία του προϊόντος είναι άθικτη ώστε να εντοπίσετε τυχόν εμφανείς βλάβες. Σε περίπτωση που εντοπιστεί σφάλμα σε προϊόν που επιστρέφεται κατά τη διάρκεια του ελέγχου ποιότητας, η εταιρεία αναλαμβάνει την υποχρέωση να επικοινωνήσει με τους καταναλωτές προκειμένου να επιλύσει το πρόβλημα.

Μεταχειριστείτε όλα τα προϊόντα με προσοχή. Τα προϊόν(τα) πρέπει να μας επιστραφούν στην ίδια κατάσταση όπως όταν παραλήφθηκαν – να είναι καθαρό(ά), χώρις σκισίματα, θηλιές, τρύπες, έλλειψη των αξεσουάρ, χαμένες ετικέτες κλπ. Όταν δοκιμάζετε το ένδυμα(τα) παρακαλούμε μην χρησιμοποιείτε περιττή δύναμη και βεβαιωθείτε ότι δεν φοράτε make-up, άρωμα ή αποσμητικό που μπορεί να αφήσει μυρωδιά ή σημάδια. Δεν θα είμαστε σε θέση να δεχθούμε την επιστροφή οποιουδήποτε προϊόντος(ων), όπου οι εν λόγω οδηγίες δεν έχουν τηρηθεί.

Τα χρήματα μπορούν να μεταφερθούν ξανά στο λογαριασμό του αγοραστή μόνο εάν λάβουμε την απόδειξη λιανικής πώλησης.

Σε περίπτωση που ο αγοραστής επιθυμεί να πάρει πίσω το προϊόν που έχει καταβληθεί και φθαρθεί από αυτόν, η εταιρεία θα το αποστείλει στην καθορισμένη διεύθυνση με οποιοδήποτε πρόσφορο τρόπο για τον αγοραστή, με την προϋπόθεση ότι όλες οι πληρωμές για την αποστολή είναι προπληρωμένες.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΑΛΛΑΓΗΣ

1ος τρόπος: το στέλνετε με ΕΛΤΑ κούριερ με χρέωση παραλήπτη (δικιά μας) και σας στέλνουμε πίσω το προϊόν αλλαγής (σε αυτή την περίπτωση όταν το παραλάβετε πληρώνετε στη κούριερ 6 ευρώ).

2ος τρόπος: το στέλνετε με όποια κούριερ με χρέωση δικιά σας και σας στέλνουμε πίσω το προϊόν αλλαγής με χρέωση δικιά μας (σε αυτή την περίπτωση πληρώνετε την κουριερ που το στέλνετε – δεν γνωρίζουμε το κόστος ).

ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

1ος τρόπος: το στέλνετε με ΕΛΤΑ κούριερ με χρέωση παραλήπτη – δικιά μας (σε αυτή την περίπτωση θα σας επιστρέψουμε τα χρήματα μείον 6 ευρώ συν τυχόν χρέωση της τράπεζας για την κατάθεση).

2ος τρόπος: το στέλνετε με όποια κούριερ θέλετε με χρέωση δικιά σας (σε αυτή την περίπτωση θα σας επιστρέψουμε τα χρήματα μείον 4 ευρώ συν τυχόν χρέωση της τράπεζας για την κατάθεση ).

Σε περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε κάποιο προιόν, μπορείτε στην ακόλουθη διεύθυνση:

Stylati

Μελίνας Μερκούρη 26

65500 Παληό Καβάλας

τηλ. +30 6940981800

Ελλάδα